Monday, May 12, 2014

Jelas Sakit.

Blog ini tiada siapa yang tahu. Hanya aku dan pasangan aku. Entah lah. Aku tahu aku dilarang untuk post apa2 yang berkaitan dengan pergaduhan kami di mana2 laman social.

Maka, aku post di blog ni. Aku dah privatekan blog ni means tak siapa boleh baca melainkan aku dan dia. So, dapatla aku luahkan segala yang terpendam dalam sini.

To u, my other half, im sorry if what u're about to read is something that can make u angry, but please understand me. I need to write it somewhere. Or else, it will spread all over my heart and brain. Believe me, its not a good thing.

Saat ini, aku sedang bersedih hati. I don't know why. I just don't know the exact reason.

Apa yang aku rasa, macam ada kekurangan dalam hati aku. Masih ada ruang kosong yang belum terisi. Masih ada yang belum sempurna.

Dah lama aku ada rasa perasaan ini. Aku ingatkan, segalanya dah cukup. Aku fikir, pencarian aku dah habis, finished, ended.

Tapi rupanya, hanya pencarian yang telah berakhir, bukan penantian. Penantian aku masih belum berakhir.

What I mean by that?

Pencarian untuk mencari pasangan sejati, memang telah berakhir. Sebab aku dah temuinya. Aku dah jumpa siapa orangnya.

Tapi penantian aku masih belum lagi berakhir. And why is that? Because he is not mine yet. I am hoping that he will be mine forever. But for now, he is not mine. Not yet. At least.

Jadilah milik aku selamanya wahai sayang. Aku terlalu cintakan kamu. Aku terlalu inginkan kamu. Aku terlalu mendambakan kamu untuk jadi milik aku buat selamanya. Hanya kamu yang aku mahu. Dan hanya kamu yang aku nanti.

No comments:

Post a Comment