Friday, September 12, 2014

Tension.

Yup. Aku rase sgt tension skunk. Ape patut aku buat? Normally, aku akan lari bila tension aku dah sampai tahap ni. But this time, aku tak boleh lari. Aku nak kena pakai banyak duit utk majlis tunang aku tu nnt.

Perasaan aku skunk, ak nk pergi bercuti. Kat tepi pantai. Yg mana aku boleh lepak sesorang spanjang hari sambil tgk laut biru yg luas terbentang. If ade teman pun, make sure org tu bkn penyebab ak tension, takkan ingatkan ak ttg ape yg buat ak tension and paling penting, takkan tambah tension ak.

Memang dr dulu, ak mmg jenis yg akan lari andai aku dah terlalu tertekan. Aku bkn jenis yang reti dok diam. Its either ak akn terus try carik jalan penyelesaian utk masalah ak, and ak wont stop at nothing, or ak akn lari skjap utk tenangkn diri ak n dpt pk jalan yg terbaik.

The truth is, ak da pnat nak carik jalan penyelesaian utk masalah aku yg ni. Penat sgt. Aku rase mcm just nk go away, prgi somewhere utk tenangkn pikiran, pastu balik kl and teruskan je kehidupan. Just go with the flow. Biar mase je yg tentukan sgalanye.

Myb ak da almost give up with this problem. Siryesly, dah tak larat sgt. Sbb dr dlu smpai skunk, ak da pnat cuba mcm2 cara utk selesaikan bg btul2 setel hal ni. Ak da cuba sgala cara. Skunk terserah pd dia, dan pada keadaan. For my part, I've done enuf.

Apa yang aku nak sekarang, just... 


No comments:

Post a Comment