Thursday, April 3, 2014

9.3.2014 Punya Rasa.

okeh. kat bawah ni is my post tp dkt blog lain. disebabkan ak decided utk ttup blog tu and focus just in this blog, so ak copy paste jela eh. hihi.
 
Published on
3/9/14 11:32 PM
Pacific Daylight Time

Aku tak dibenarkan untuk post apa2 yg berkaitan ketidakpuasan hati aku atau tentang pergaduhan kitowang dalam mana2 laman sosial. Tak kisah la fb ke, wechat ke, memane la. Die xnak sesape tau tentang kekusutan atau permasalahan hubungan kitowang. Betol la tu sbb kalo org tau nnt takot akan ade hamba Allah yg akan amek kesempatan kan.
So aku cuma bleh post kat blog ni jela. Sbbnya, blog ni takde sape yang tahu. Cuma aku. Nak kate org jumpa secara kebetulan, mmg tak mungkin la kot kan. Sbb ak bkn popular pn smpai org nk carik blog ak. Hahahaha.
Im gonna say that my heart is kaku,, sebabnye is,, aku rasa sangat buntu sekarang ni. Mungkin hanya perasaan aku, mungkin jugak ianya realiti. Entah lah.
Aku tak sukakan perubahan. Bila sesuatu itu dah berada dalam keadaan baik dan selesa, aku tak suka ia berubah. Tapi, setiap sesuatu itu akan tetap berubah. Dan yang menyakitkan aku, andai perubahan itu ke arah negatif dari pandangan mata aku. Memang ia akan amat menyakitkan aku.
Bukan aku tak yakin, bukan aku tak percaya. Tapi andai aku nampak sesuatu itu berubah, pasti ada punca di sebalik perubahan tu kan? Dan aku ingin kepastian, apakah punca sebenarnya??
Aku benar sayang, aku benar cinta. Aku tulus percaya, dan aku tulus setia. Aku harapkan, agar aku dibalas yang sama.
Sebenarnya tiada apa yang terjadi. Macam aku cakap td, mungkin hanya ilusi, mungkin juga realiti. Mungkin hanya mainan syaitan yang menghasut, agar aku tidak fokus pada berusaha ke arah yang halal, dan hanya terus leka dengan yang tidak halal.
Walau apa pun, aku ingin katakan, yang aku tiada pernah berniat untuk mencari yang lain, aku tiada pernah berniat untuk berpisah dengan si dia kekasih hati, dan aku hanya ingin yang terbaik untuk hubungan ini. Hanya itu.

No comments:

Post a Comment